Ponavadi se vsem pojavijo težave ravno okrog trebuha pa tudi stegnih. Maščoba se nabira okrof trebuha in imamo na koncu maščobne obročke se sama najraje pošalim. Ampak, katere so pa potem najboljše vaje za trebuh? V večini primerov delamo vaje, ki niso najbolj koristne za nas in nas bolj škodijo kot koristijo. Sama sem včasih delala vaje za katere sem bila 100%, da so res dobre in da mi bodo pomagale, ko pa sem se nato pogovarjala s kakšnim fitnes trenerjem pa mi reče, če sem nora, da s to vajo bom dobila ravno nasproten učinek. Tako, da včasih morate res predelati vse vaje in dobro premisliti, če so prave za to kar hočete doseči.

Lahko pa vam povem katere so res dobre vaje za raven trebuh za katere sem prepričana, da bodo vsem okej, ker sem prebrala na neki spletni strani kjer opisuje te vaje prava oseba katera se ukvarja s popolno postavo, kako jo doseči.

Rezultat iskanja slik za vaje za raven trebuh

Recimo prva vaja je: drseče dlani; to vajo se izvaja tako da ležimo na hrbtu, pokrčiš kolena ter si daš dlani na stegna, nato pa je tvoja naloga le ta, da skušaš dlani spraviti čim bliže kolenom. Vaja izgleda zelo lahka, vendar ni.

Druga vaja je: zibajoči boki; pri tej vaji prav tako ležiš na hrbtu, roke imaš ob telesu, kolena pokrčiš ter jih od tal dviguješ proti prsnemu košu.

Tretja vaja: tritočkovna sveča: tukaj spet ležimo na hrbtu, noge imamo iztegnjene v zrak, da smo v pravokotnem položaju nato pa se z dlanmi skušamo dotikati naših prstov na nogah.

Četrta vaja: sedeča rotacija: tukaj smo v sedečem položaju, poravnamo hrbet ter pokrčene noge postavimo predse, stopala malce dvigneš ter nato iz tega položaja začneš izmenično gibanje v vsako stran. No, vaje izgledajo popolnoma preproste vendar, ko to počnemo dlje časa in vsak dan začnemo čutiti bolečine v trebušnem delu, vendar to ni slabo, to je zelo dobro, saj pomeni, da ste začeli nekaj delati, pomeni da so vaše mišice sedaj mirovale in je to bil šok za njih, da so začele malo migati. Boste videli po kakšnem mesecu, dveh, mogoče malo več odvisno od posameznika ne boste imeli več nobnih bolečin. Vendar jaz pravim tako, meni je super ko me nekaj boli, bolj me boli bolje mi je, to pa zato, ker imam še večjo motivacijo iti dalje telovaditi in delati nekaj zase!