Facebook je socialno omrežje, na katerem je že več kot 800.000 slovencev. Kar 70% vseh uporabnikov facebook obišče vsak dan, povprečna uporaba pa je 20 minut na dan. Torej je Facebook postal idealno spletno mesto, kjer lahko predstavimo svoje podjetje, produkt, novo narejeno spletno trgovino ali pa enostavno povečamo prodajo.

Oglaševanje na Facebooku zgleda na prvi pogled zelo enostavno. Najenostavnejši način je »Boost post« objav v naši Facebook skupini, vendar je ta metoda primerna le za povečanje dosega naše objave ali začetni zagon, da naša objava dobi prve všečke, komentarje in za naprej postane viralna. Možnosti, da bomo iz te objave dobili kakšno prodajo ali povpraševanje pa je zelo malo.

Zato pa je tukaj vmesnik za ustvarjanje oglasov »Ads Manager« ali »Power Editor«, kjer imamo teh možnosti še več. Nastavimo lahko več tipov oglasov, ciljno publiko po kraju, starosti, interesih, celo po razmerju (če so v zvezi, poročeni, samski,…) in po tem, če so že bili na naši spletni strani ali spletni trgovini, vendar je v tem primeru potrebno imeti pravilno nastavljene stvari, nameščen Facebook Pixel na našo spletno stran ter nastavljeno Remarketing kampanjo.Rezultat iskanja slik za facebook oglaševanje

Sam začetnik ali laik si bo mislil, da je ustvarjanje oglasov (v Ad’s managerju) na Facebooku dejansko čisto enostavno. Ampak ni, potrebno je paziti na več stvari, katere pa opazimo komaj čez čas – s prakso. Recimo kako izbrati pravo publiko, kako jo pravilno nagovoriti, kateri tip oglasa izbrati,… zato če nimate na voljo veliko časa ter denarja za testiranje priporočam, da vodenje in ustvarjanje Facebook kampanj prepustite nekomu, ki ima na tem področju že izkušnje.